Thursday, October 10, 2013

Battlefield 4′s single-player has “a great story” will be closer to the multiplayer, says DICE| باتلفيلد 4 طور السنكل بلير قصة عظيمة ! قول

Battlefield 4′s single-player has “a great story” will be closer to the multiplayer, says DICE| باتلفيلد 4 طور السنكل بلير قصة عظيمة ! قول

 

الناس الذين يتمتعون باتلفيلد   3 في حملة لاعب واحد هي سلالة نادرة إذا الانترنت هو شيء ليذهب بها ، ولكن DICE ل ارس غوستافسون عود بأن لاعب واحد في ساحة بتل 4 سيكون أكثر انفتاحا و يشعرون بمزيد من مثل لعبة باتلفيلد.

"ما وعدنا أنفسنا [ باتل فيلد 4 ] كان لتوحيد المنتج أكثر ، لذلك نحن غرست الكثير من الأشياء من متعددة - من أن تكون قادرة على استخدام الفرقة الخاصة بك - في متعددة ، وحتى الآن يمكنك استخدامها في لاعب واحد للدخول الأعداء "، وقال غوستافسون ،

"أولا وقبل كل شيء نحن فتح واجه أكثر لتعطيك الحرية ل اتخاذ قرار بشأن كيفية التصدي لها، في حين أنه في باتل 3 كان أكثر ' تلتقط ان واحد و قتل أن واحدا ' ، وهو ما يمكن أن نتفق ليست الأكثر طريقة مثيرة . اللاعبون يريدون أن يشعروا الذكية تفعل ما يفعلونه " .

ولكن لماذا كانت تفعل حتى حملة لاعب واحد في كل شيء؟ يقول غوستافسون أن " من أين أتينا ونحن نفعل لاعب واحد لأننا نريد أن ولقد تعلمت الكثير في حين نفعل ذلك ، و أعتقد أن لدينا قصة رائعة لإخبار ".

" كفريق واحد واستوديو لقد تعلمت الكثير من التهجين بين لاعب واحد و متعددة . كل مفهوم Levolution في نواح كثيرة تأتي من لاعب واحد ، ونحن استكشاف الكيفية التي يمكن أن تجلب الدراما والتفاعل مع العالم " .

 
People who enjoyed Battlefield 3‘s single-player campaign are a rare breed if The Internet is anything to go by, but DICE’s Lars Gustavsson promises that the single-player in Battlefield 4 will be more open and feel more like a Battlefield game.
“What we promised ourselves [with Battlefield 4] was to unify the product more, so we infused a lot of the things from multiplayer – from being able to use your squad – into multiplayer, so now you can use them in single player to engage enemies,” said Gustavsson,
“First and foremost we’re opening up the encounters more to give you the freedom to decide how to tackle them, whereas in Battlefield 3 it was more ‘pick up that one and kill that one’, which I can agree is not the most exciting way. Players want to feel smart doing what they’re doing.”
But why do they even do a single-player campaign at all? Gustavsson says that “where we come from we do single player because we want to and we’ve learned a lot while doing it, and I think we have a great story to tell.”
“As a team and a studio we’ve learned so much from crossbreeding between single player and multiplayer. The whole concept of Levolution in many ways comes from single player, and our exploring how we could bring drama and interaction to the world.”

0 التعليقات:

Post a Comment